Odpowiedzi

2010-02-17T15:32:53+01:00
Sakrament Chrztu Świętego ma bardzo duże znaczenie w moim życiu ponieważ zostałam wyzwolona od grzechu pierworodnego i stałam się dzieckiem bożym
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:33:04+01:00
Sakrament chrztu swietego ma dla mnie jako katolika bardzo duze znaczenie a mianowicie przyjecie mnie do kosciola ktorego staje sie w tym momencie czlonkiem, chrzest sam w sobie ma oczyscic z grzechu pierworodnego osobe, ktorej udzielany jest sakrament.
2 3 2
2010-02-17T15:33:29+01:00
Sakrament Chrztu Świętego oczyszcza z grzechu pierworodnego, ludzie są oświeceni łaską Ducha Świętego
2 4 2