Odpowiedzi

2010-02-17T15:37:25+01:00
kalisz, 17.02.2010

Droga Mamo!

wiem ze jestem za daleko aby cie przytulic ale chce to zrobic przez ten list ktory pisze do ciebie kocham cie najmocniej na swiecie i bardzo teskmie za tobą niedlugo sie zobaczymy
[
do zobaczenia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:41:16+01:00
Kochana Mamo!

akapit <-- Piszę do Ciebie, bo chciałem Ci cos powiedziec.
Jest wiele słow, którymi mogłyby wyrazic to co czuje i to co chciałbym dzis Ci powiedziec lecz brak mi odwagi. Prosze bys zachowała sobie ten list i pamiętała zawsze o tym co jest w nim za warte.
akapit<--- Chciałem Ci podziękowac za czas mi poswięcony, za trud w moje wychowanie włozony. Dzis juz rozumiem co tak naprawde czujesz. Kazde Twoje staranie było dla mnie. Starałas się mnie wychowac na dobrego człowieka, i za to dzis Ci dziękuje. Wiem, ze zadko okazuje swoje uczucia. Ale dzis chciałem Ci powiedziec te trzy magiczne słowa, których tez ty mnie nauczyłas. Chcę Ci powiedziec ze bardzo Cię Kocham i dziękuje za trud, starania, z których mam nadzieje ze widac teraz efekty.
akapit<--- Przypomnij sobie kiedys, co ja tak naprawde czuję a mam nadzieje ze na sercu zrobi Ci sie cieplej i lżej.
Twoj Syn