Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:36:50+01:00
2/3+2,5=20/30+75/30=95/30=3 i 1/6 litra
17 3 17
2010-02-17T15:39:14+01:00
2/3 + 2.5 = 2/3 + 2 5/10 = 20/30 + 2 15/30 = 3 1/6
13 2 13
2010-02-17T15:42:09+01:00
2/3 l koncetratu
2,5l wody

2/3 l + 2,5 l = 2/3 l + 2 i 5/10 l = 20/30l + 25/10l = 20/30l + 75/30l = 95/30l = 3 i 5/30 l = 3 i 1/6 litra soku

gdzie kreska / oznacza po prostu ułamek.

odp: w naczyniu jest 3 i 1/6 l soku. :))
16 4 16