Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T15:37:28+01:00
Słoń waży x kg
ale też (0,999x +1,5)kg
x = 0,999x + 1,5
x - 0,999x = 1,5
0,001x = 1,5
x = 1,5:0,001 = 1,5*1000=1500
słoń wazy 1500kg czyli 1,5tony
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:49:30+01:00
Słoń waży x kg
ale też (0,999x +1,5)kg
x = 0,999x + 1,5
x - 0,999x = 1,5
0,001x = 1,5
x = 1,5:0,001 = 1,5*1000=1500
słoń wazy 1500kg czyli 1,5tony
1 5 1