Najwyższą temperaturę zanotowano w 1992 roku w Libii, wynosiła ona +58(stopni Celsiusza). Najniższą temperaturę -89(stopni Celsiusza zanotowano w 1983 roku na Antarktydzie. Podaj w stopniach Celsiusza różnicę między najwyższą i najniższą zanotowaną temperaturą ???

3

Odpowiedzi

2010-02-17T15:47:16+01:00
+58-(-89) = 147
Odp. Zanotowano 147(stopni celcjusz) różnicy temperatur.
1 5 1
2010-02-17T15:47:42+01:00
58+89=147 Różnica temperatur wynosi 147 stopni Celsjusza
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:49:11+01:00
58 - najwyższa temperatura
-89 - najniższa temperatura

58-(-89)=58+89=147
2 5 2