Odpowiedzi

2009-10-13T20:13:28+02:00
"Jest Pan szanowaną osobistością w świecie telewizji, czy możemy usłyszeć historię o wyborze zawodu dziennikarza?"
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T20:16:21+02:00
Szanowana osobistość w świecie telewizji, dziennikarz... To zaszczytne tytuły- czy zechciałby Pan odpowiedzieć na pytanie : Jak to się stało?
2009-10-13T20:50:07+02:00
Jest Pan szanowaną osobistością w świecie telewizji. Czy możemy się dowiedzieć jak to się stało, że taka osoba została dziennikarzem?