Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:48:28+01:00
Zróżnicowane warunki środowiska przyrodniczego, a zwłaszcza warunki klimatyczne, dostępność do wody, występowanie wielkich obszarów pustynnych.
1 5 1
2010-02-17T16:48:42+01:00
Na nierównomierne rozmieszczenie ludności wpływa :
-klimat
-jakość gleby
-występowanie surowców mineralnych
-odległość od morza
-ukształtowanie powierzchni oraz wysokość n.p.m
3 5 3