Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:46:02+01:00
A) -2-2a+3=1-2a
b) 2a-3b+3a-2b=5a-5b
c) 2y-6y+4x-2x=-4y+2x
d) 2x+3-6x-10=-4x-7
e) -x+2x+(-6)+x-4=2x-10
2010-02-17T15:46:06+01:00
A) -2-2a+3= 1- 2a
b) 2a-3b+3a-2b= 5a - 5b
c) 2y-6y+4x-2x= -4y + 2x
d) 2x+3-6x-10= -4x - 7
e)-x+2x+(-6)+x-4= 2x -6 - 4 = 2x - 10
2010-02-17T15:46:59+01:00
A)
-2-2a+3=-2a+1
b) 2a-3b+3a-2b=5a-5b
c) 2y-6y+4x-2x=-4y+2x
d) 2x+3-6x-10=-4x-7
e)-x+2x+(-6)+x-4=-x+2x-6+x-4=2x-10