Odpowiedzi

2010-02-17T16:01:16+01:00
Do bogini piękności o piękno do do apolla po lekcje sztuki nie wiem :)
2010-02-17T16:03:35+01:00
Zwróciłam bym sie do Ateny bogini mądrości ponieważ była boginią mądrości, sztuki, wojny sprawiedliwej oraz opiekunka miast - Aten i Sparty. Mogła by dobrze doradzać i nauczać Chba o to chodzi ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:06:17+01:00
Chciałabym naśladować Zeusa ponieważ on jest przywódcą innych bogów i królem olimpu pragnęłabym dostać od niego moc którą mogłabym wykorzystać w różnych ważnych chwilach. Następną w kolejce jest Afrodyta chciałabym uzyskać piękno i miłość jaka ona darzyła innych. Ostatnią boginią byłaby Atena od niej pragnęłabym otrzymać dar uczenia i zapamiętywania a także mądrości i rozważności.