Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:46:05+01:00
A 65:5=13
65+13=78dag
b 78x12=936dag=9.36kg
3 2 3
2010-02-17T15:47:13+01:00
A)0,2 razy 0,65 +0,65=0,13+0,65=0,78kg <--------jeden słoik z miodem
b)0,78 razy 12=9,36kg <-----12 słoików z miodem
1 5 1
  • d14g
  • Rozwiązujący
2010-02-17T15:48:14+01:00
0,65kg * 0,2 = 0,13kg
0,65kg = 0,13kg = 0,78kg - masa 1 słoika z miodem

0,78kg * 12 = 9,36kg - masa 12 stłoików z miodem
2 5 2