Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T20:20:57+02:00
Dane:
m = 67 kg
W = 520 J
v_p = 0

szukane:
v_k = ?

a = (v_k - v_p)/t = v_k/t
W = Fs = m a s = m a at²/2 = m * a² * t² * 1/2 = m * (v_k/t)² * t² * 1/2 = m * v_k²/t² * t² * 1/2 = m * v_k² * 1/2
v_k² = 2W/m = 1040J/67 kg ≈ 15,52 Nm/kg = 15,52 (kg m/s² m)/kg = 15,52 m²/s²

v_k ≈ 3,94 m/s
2009-10-13T22:22:10+02:00
E = mv^2/2
v^2 = 2E/m

v^2 = 1040J/67 kg
v^2 ~ 15,522

Lyzwiarz uzyskal szybkosc rowna pierwiastkowi z liczby 15,5 m/s .