Odpowiedzi

2010-02-17T15:54:04+01:00
Łódz; 26.07.2010r.

Drodzy Nauczyciele

W imieniu wszystkich uczniów naszej placówki chcieliśmy podziękować Wam za trud jaki włożyliście w naszą edukację.
Jesteśmy Wam bardzo wdzięczni za poświęcenie nam swojego czasu i nerwów.
Uczniwie Szkoły XXX
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:54:19+01:00
drodzy nauczyciele

wszyscy uczniowie naszej szkoły chcieli by wam podziękować za wasz trud który wkładaliście w nasze wychowanie.chcemy także podziękować za wiadomości które nam przekazaliście oraz ta wszystkie lata miesiące i dni w których ciężko było z nami wytrzymać i przepraszamy za nas i za nasze zachowanie.



Ucznoiwie