Zad.1
Zamień na kilometry:
2000m=...km
15000m...km
8500m=...km
500m=...km
600m=...km
100m=...km
10m=...km
1m=...km

Zad.2 Zamień na dekagramy:
0,5kg=...dag
0,75kg=...dag
2,5kg=...dag
0,05kg=...dag
20g=...dag
15g=...dag
5g=...dag
1g=...dag

Pilne!!;)





2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T20:18:24+02:00
Zad.1
Zamień na kilometry:
2000m=2km
15000m=15km
8500m=8,5km
500m=0,5km
600m=0,6km
100m=0,1km
10m=0,01km
1m=0,001km

Zad.2 Zamień na dekagramy:
0,5kg=50dag
0,75kg=75dag
2,5kg=250dag
0,05kg=5dag
20g=2dag
15g=1,5dag
5g=0,5dag
1g=0,1dag
2009-10-13T20:28:04+02:00
Zad.1
Zamień na kilometry:
2000m=2km
15000m15km
8500m=8.5km
500m=0,5km
600m=0,6km
100m=.0,1km
10m=0,01km
1m=0,001km

Zad.2 Zamień na dekagramy:
0,5kg=50dag
0,75kg=75dag
2,5kg=250dag
0,05kg=5dag
20g=2dag
15g=1,5dag
5g=0,5dag
1g=0,1dag
2 5 2