Co tu trzeba wpisać !?

Przy pomocy poziomicy tworzymy mapę. . . . . . . . z której odczytujemy . . . . . . . . . . .form terenu , kierunek spływu . . . . . . . . . .oraz wysokość bezwzględną. Po wypełnieniu powierzchni miedzy poziomicami barwą powstaje mapa. . . . . . . . . . . . . .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:56:20+01:00
Przy pomocy poziomicy tworzymy mapę POZIOMICOWĄ z której odczytujemy UKSZTAŁTOWANIE form terenu , kierunek spływu RZEK oraz wysokość bezwzględną. Po wypełnieniu powierzchni miedzy poziomicami barwą powstaje mapa HIPSOMETRYCZNA.

liczę na naj...
2010-02-17T17:33:52+01:00
Przy pomocy poziomicy tworzymy mapę HIPSOMETRYCZNĄ (POZIOMICOWĄ), z której odczytujemy UKSZTAŁTOWANIE form terenu, kierunek spływu RZEK, oraz wysoość bezwzględną. Po wypełnieniu powierzchni między poziomicami barwą powstaje mapa HIPSOMETRYCZNA.
1 5 1