Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:58:11+01:00
Jest to wypadkowa sił z jaką cząsteczki powietrza uderzają o ciało.
40 4 40
2010-02-17T16:00:44+01:00
Hej
Siły oporu ruchu są to siły przeciwdziałające ruchowi
Zwrot sił oporu ruchu jest zawsze skierowany przeciwnie do zwrotu prędkości ciała lub siły wprawiającej ciało w ruch.
mam nadzieje ze pomoglam;D
23 4 23
2010-02-17T16:02:31+01:00
Jest to opór, który działa na ciała napotkane w ruchu. Na opór powietrza składa się opór ciśnieniowy i opór tarcia.
12 3 12