Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:04:55+01:00
Potępiać (potępić) w czambuł - potępiać coś lub kogoś z całą stanowczością, ostro

Stawac w szranki - przystępowac do walki

nie widzieć kogoś kopę lat- dawno kogoś nie widzieć

iść w sukurs (komuś) - wesprzeć kogoś

Sory ale o pieleszach związku nie znam
8 5 8
2010-02-17T16:06:12+01:00
Hej od razu piszę ci z krótkimi wytłumaczeniami :

potępiać w czambuł - potępiać coś lub kogoś z całą stanowczością, ostro, surowo, zdecydowanie

stanąć w szranki - brać udział w zawodach; uczestniczyć w jakiejś rywalizacji; walczyć z kimś o coś:

kruszyć o coś kopie - toczyć o coś spór; kłócić się, walczyć

przychodzić w sukurs -wybawiać, ocalać, chronić pomagać, udzielać pomocy

nie mam pojęcia co to są pielesze . może coś źle napisałaś :**
5 4 5