UZUPEŁNNIJ ZDANIA, UŻYWAJĄC TRYBU ROZKAZUJĄCEGO: TO SĄ OBROZKI A NA TYCH OBRAZACH JEST NAMALOWANE :
- ZAKAZ DEPTANIA TRAWY I ZDANIE JEST ............. on the grass.
trzeba uzuopełnić
- ZAKZA PALENIA I ZDANIE JEST .............. in the restaurant.
- NIE SIADAĆ ŚWIEZO MALOWANE I ZDANIE JEST : ......... on the bench.
ZAKZA GRY W PŁIKŁKĘ U ZDANIE JEST : ...... football on the beach
.............OZNACZAJĄ ZE TRZEBA COŚ WSTAWIĆ!!

2 ZAOFERUJ POMOC W TYCH SYTUACJACH . DOKOŃCZ ZDANIA:

1 The blackboard in your classroom is dirty -PRZYKŁAD
2 Your grandmother is tired. She needs some things from the shops.
I "ll trzea dokonczyc
3 The window is open and your friend is cold.
Shall I dokoczyc
4 Your Dad is hungry
Shall i dokonczyc
5 Your Mum isn"t happy because your room is in a mess
I"ll dokończyc

PLIS PROSZE O POMOC PILNEEEEEEEE

2

Odpowiedzi

2010-02-17T16:03:32+01:00
Zakaz palenia to jest -no smoking
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:24:21+01:00
Don't smoking in restaurant
Don't sit on the bench
Don't play football on the beach