Odpowiedzi

2010-02-17T16:00:23+01:00
OGŁOSZENIE !
Ogłaszam iż dnia 15 marca odbędzie się ogłoszenie terminów testów gimnazjalnych w klerykowie . Ogłaszane będzie to w szkole!

Zapraszam ...
Dyrektor
mgr...........
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:00:28+01:00
DRODZY UCZNIOWIE W KLERYKOWIE!
DYREKTOR WRAZ Z NAUCZYCIELAMI CHCE WAS POWIADOMIĆ O ZBIŻANIU SIĘ EGZAMINÓW GIMNAZJALNYCH,KTÓRE ODBĘDĄ SIĘ 22-25.03.10 .
DYREKTOR KLERYKOWA
16 1 16