Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:06:12+01:00
LiOH + HCl ---> LiCl + H2O
NaOH + HNO3 ---> NaNO3 + H2O
Mg(OH)2 + H2SO3---> MgSO3 + 2 H2O
2 4 2
2010-02-17T16:10:26+01:00
LiOH + HCl ----> LiCl = H₂O
NaOH + HNO₃ --> NaNO₃ + H₂O
Mg(OH)₂ + H₂SO₃ ---> MgSO₃ + 2H₂O

Mam nadzieje że pomogłem.

Liczę na naj...
2010-02-17T20:32:40+01:00
LiOH + HCl ---> LiCl + H₂O

NaOH + HNO3 ---> NaNO₃ + H₂O

Mg(OH)2 + H2SO3---> MgSO₃ + 2H₂O