Odpowiedzi

2010-02-17T16:03:29+01:00
A) a (3a + a kwadrat)
b) a kwadrat (3 + a)
c) 3 (a kwadrat + 1/3 a do trzeciej)
d) 3a kwadrat (1 + 1/3 a kwadrat)
23 3 23
2010-02-17T16:04:21+01:00
3a² +a³

a) a(3a+a²)
b)a²(3+a)
c) 3(a²+⅓a³)
d)3a²(a³)
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T16:08:17+01:00
A) a(3a+a²)
b)a²(3+a)
c)3(a²+1/3a³)
d)3a²(1+1/3a²)
55 4 55
co znaczy / ?
podzielić?
to jest kreska ułamkowa :D