Odpowiedzi

2010-02-17T16:08:31+01:00
(-2.25 - 4⅞) * 8 = ( -2¼ - ³⁹/₈) * 8 = ( - ⁹/₄ - ³⁹/₈) * 8 = ( - ¹⁸/₈ - ³⁹/₈) * 8 =
= - ⁵⁷/₈ * 8 = -57
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:08:48+01:00
Różnicę liczby -2,25 oraz liczby -4⁷₈ zwiększ ośmiokrotnie.

{-2,25 - [ -4 * (7/8)]} *8 <--- to mamy wyliczyć

-2,25 = -2 * (1/4) = 9/4 = -18/8

-4* (7/8)= -39/8


[(-18/8) - ( -39/8)] *8 = [(-18/8) + 39/8]*8 = [39/8 - 18/8] *8= (21/8)*8 = 21
2 3 2