Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:03:50+01:00
Każda Msza święta jest dla mnie czasem spotkania z Chrystusem. Jest to taki moment, kiedy Jezus zaprasza mnie do Swojego stołu, kiedy chce się ze mną podzielić Sobą samym. Dlatego podczas Mszy świętej czuję się zawsze wyróżniona i szczęśliwa, bo mogę być blisko Chrystusa, który mi nigdy nie odmawia Siebie, choć jestem tylko słabym człowiekiem. Każda Msza święta jest dla mnie łaską i choć nie zawsze o tym pamiętam, to staram się dziękować Bogu za to, że mogę często się z nim spotykać i prosić, aby każde nasze spotkanie było jeszcze piękniejsze i pełniejsze.
6 4 6
2010-02-17T16:04:39+01:00
Msza Święta jest dla mnie spotkaniem z bogiem, rozmowa z nim ( w czasie modlitwy), oddanie czci Panu bogu oraz podziękowanie, za to co dla mnie czyni.
8 4 8