Odpowiedzi

2010-02-17T16:06:15+01:00
Pragne jechac na himalaje bo o himalajach opowiada sie fajne zarty
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:06:34+01:00
Ja pragnę zwiedzić chiny ponieważ jest tam piękny widok.
Gdy patrzysz na ocean dalej rozciąga cię pasmo pięknych gór.
1 3 1
2010-02-17T16:07:00+01:00
Zawsze pragnąłem zwiedzić alpy gdyż jest tam wspaniały widok.
Dużo ludzi tam się wybiera w każdej porze roku.
1 1 1