Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:16:33+01:00
1.
a) x(4x-20)
b) 4(x²-5x)
c) 4x(x-5)
d) 20(0,2x²-x)
e) 20x(0,2x-1)
f) -x(-4x+20)
g) -4(-x²+5x)
h) -4x(-x+5)
i) -20(-0,2x²+x)
j) -20x(-0,2x+1)
2.
a) x(2-5y)
b) -x(-2+5y)
c) 2x(1-2,5y)
d) -⅕x(-10+25y)

;))
40 4 40
2010-02-17T16:20:08+01:00
1.
a)4x2-20x=x(4x-20)
b)4x2-20x=4(x2-5x)
c)4x2-20x=4x(x-5)
d)4x2-20x=20(0.2x2-x)
e)4x2-20x=20x(0.2x-1)
f)4x2-20x=-x(-4x+20)
g)4x2-20x=-4(-x2+5x)
h)4x2-20x=-4x(-x+5)
i)4x2-20x=-20(0.2x2+x)
j)4x2-20x=-20x(0.2x+1)
2.
a)2x-5xy=x(2-5y)
b)2x-5xy=-x(-2+5y)
c)2x-5xy=2x(1-2.5y)
d)2x-5xy=-[]x(-10+25y)

x do potegi 2 napisałam x2
23 3 23