Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:10:31+01:00
No to w nagłówku trzeba napisać przynajmniej ja tak pisałam WIADOMOŚCI Z KRAJU tyle że ja miałam jeszcze wiadomości z zagranicy ale było dobrze i facet postawił mi 5. To napisz WIADOMOŚCI Z KRAJU tyle powinno wystarczyć. A wiadomości poszukaj np.na onecie jest tam tego pełno i przepisz :) U mnie to dziala i jest spoko.
1 5 1
2010-02-17T16:10:43+01:00
Musisz pamiętać o:
*dacie
*nazwie artykułu
*osobie, która go napisała
*twoim zdaniu dlaczego przygotowałeś tą prasówkę
1 3 1
2010-02-17T16:15:12+01:00
Możesz napisać jako nagłówek np.
,,Co w kraju piszczy" albo
,,Dzieje w kraju (lub w Polsce) w dniach ... "albo
,,Co działo/dzieje się w kraju?"
1 1 1