Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T16:12:09+01:00
Tegoroczne wakacje spędziłam w pięknych, polskich górach.
Gdziekolwiek poszłam, wszędzie rozciągały się niezwykłe widoki.
Nie pamiętam, aby moje oczy widziały kiedykolwiek coś podobnego.
Wszyscy, pochodzący skądkolwiek powinni odwiedzić polskie góry.
Bogate są one w niezastąpione krajobrazy.
Gdzieniegdzie znajdują się nawet morskie wodospady.
Przechodząc tamtędy, można usłyszeć szum i śpiew kropli.
Żaden polski obiekt nie zawiera tylu wspaniałych widoków, miejsc.
Kto nie był w górach, ten nie wie co traci.

4 3 4
2010-02-17T16:13:40+01:00
W wakacjie wyjechał w góry. Żaden ode mnie z kolegów nie był jeszcze na szczytach. Więc mi zazdrościli.Mój pierwszy szczyt zaliczyłem.Gdy szedłem ścieżką gdzieniegdzie widziałem bardzo dziwne ślimaki. Różnokolorowe.Na szczycie góry było najfajniej,poniewiaz było widac sąsiednie góry i wgl. były swietne widoki.
3 1 3