Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:16:38+01:00
- podłoże genetyczne
- substancje lotne - pyłki, kurz, zarodniki pleśni,
- niektóre pokarmy - mleko, jajka, cytrusy,
- zanieczyszczenia, szczególnie atmosfery
- związki i substancje chemiczne
- drobnoustroje - bakterie, grzyby,
- odchody roztoczy kurzu domowego,
- składniki sierści zwierząt domowych
- jady owadów - pszczoły, osy, szerszenia,
- leki (np. penicylina)
- oraz pasożyty - glista ludzka, owsiki
  • dara
  • Rozwiązujący
2010-02-17T19:48:38+01:00
Substancje lotne: pyłki, kurz, sierść, zarodniki pleśni.
Niektóre pokarmy: mleko, jajka, cytrusy.
Związki i substancje chemiczne: metale, guma, barwniki, konserwanty, antybiotyki. itp.
Drobnoustroje: bakterie, grzyby.
Pasożyty np. glista ludzka
Jady owadów: pszczoły,osy, szerszenie.