1.Wypisz nazwy związków,które nie powinny znajdować się w moczu zdrowego człowieka.

woda,glukoza,białko,mocznik,sole mineralne,erytrocyty.
2.Wypisz nazwy elementów budowy układu wydalniczego.

jelito cienkie,jelito grube,nerka,moczowód,odbyt,płuca,pęcherz moczowy,cewka moczowa,skóra.

2

Odpowiedzi

2010-02-17T16:20:18+01:00
1.erytrocyty.
2.nerka,moczowód,pęcherz moczowy,cewka moczowa.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:25:46+01:00
2.nerki,moczowody,pęcherz moczowy,cewka moczowa
1. białko, erytrocyty
11 4 11