Wujek Karola przygotowywał paczki świąteczne dla swoich małych krewnych. W tym celu kupił 120 mandarynek, 36 batonów oraz 24 czekolady. Ile jednakowych paczek mógł przygotować i co one mogły zawierać?

Zapiszcie potrzebne informacje i obliczenia.

3

Odpowiedzi

2010-02-17T16:19:21+01:00
120+36+24=180 paczek
Mogłyby one zawierać czekolady i mandarynki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:23:49+01:00
5 mandarynek
1 baton
1 czekolada
razem wujek przygotował 24 paczki
2010-02-17T16:32:08+01:00
Wujek przygotował 12 paczek ktore zawierały
12paczek*2 czekolady=24
12 paczek*3 szt batonow=36 szt
12 paczek * 10 mandarynek=120