Odpowiedzi

2010-02-17T16:20:10+01:00
Chodzi tu o to ze Jezus jest znakliem religi ktora jest przesladowana wiec dlatego zawsze on bedzie przesladowany. to jest naprawde proste
3 2 3
2010-02-17T16:21:16+01:00
Chyba chodzi o to , że całe życie Chrystusa będzie przebiegało pod znakiem prześladowani , bo na początku pierwsi chrześcijanie byli prześladowani i zabijani przez to , że mieli swoją religię .
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:22:10+01:00
Życie Chrystusa będzie polegało pod znakiem prześladowani ponieważ Jezus poświęca sie dla nas, wybacza nasze grzechy i cierpi za nie na krzyżu. Polega na prześladowaniu iż cały czas źli ludzie potępiają Jezusa i nie wierzą w jego czyny więc go prześladują.
2 4 2