Odpowiedzi

2010-02-17T16:26:44+01:00
Halliban. Chciał tym sposobem zniszczyć przeciwnika, niestety wyprawa poprzez Alpy dla większości jego ludzi i słoni stała się śmiertelna.
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:26:47+01:00
Hannibal wódz Kartaginy w drugiej wojnie punickiej (218-201) użył słoni bojowych podczas kampanii przeciwko rzymowi, słonie wywoływały popłoch i strach u zołnierzy rzymskich poniewaz były całkiem nieznanym srodkiem bojowym. Większosć słoni zginełą podczas przeprawy prze alpy.
23 4 23
2010-02-17T16:29:20+01:00
Był to Hannibal i użył słoni aby rozbić nimi szyki wroga oraz wywołać przerażenie wśród nieprzyjacielskich wojsk.
10 3 10