Odpowiedzi

2010-02-17T16:55:43+01:00
Kiedy człowiek zjada np. owoce, warzywa to w tych produktach są witaminy, które są trawione w żołądku. Każdy taki produkt zawiera witaminy i różne substancje, które trafiają do krwi. Krew te witaminy rozprowadza po całym organiźmie człowieka.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:03:32+01:00
Gdy pokarm dostaje sie do jelit, przechodzac przez wieksza czesc ukladu pokarmowego, substancje odżywcze sa wchlaniane sciankami jelit do krwioobiegu i sa rozprowadzane po calym organizmie, dzieki czemu komorki naszego organizmu funkcjonuja.
4 5 4