Wyscigi konne kometowało 3 reporterów pierwszy podał ze wygrał grot drugi był blysk a trzecia iskra drugi podał ze pierwsza była iskra drugi grot a trzeci blysk trzeci podał ze pierwszy był błysk drugi grot a trzecia iskra fotokomorka podała ze tylko jeden miał racje a dwóch pozostałych podało tylko jedno miejsce zgodnie z prawda jakie były wyniki wyscigu pilne prosze

2

Odpowiedzi

2010-02-17T16:30:24+01:00
Wynik wyścigu:
1. Błysk
2. Grot
3. Iskra

Dwóch pierwszych komentatorów nie miało racji, ponieważ nie zgadzały się miejsca podane przez innych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:31:09+01:00
1 reporter:
1. grot
2. błysk
3. iskra

2 reporter:
1. iskra
2. grot
3. błysk

3 reporter:
1. błysk
2. grot
3. iskra

Rację miał 3 reporter, ponieważ jego 2 odpowiedź zgadza się z reporterem 2, a trzecia z reporterem 3. Zatem jego wszystkie dane są poprawne.