Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:26:10+01:00
-ratuje życie (nr ratunkowe)
-łatwy kontakt
-szybkie przekazanie informacji
2010-02-17T16:26:26+01:00
1) Łatwa komunikacja
2) Możliwość rozmawiania, nie w cztery oczy np. urzędy, konsulaty itp.
3) Jest to duży krok w rozwoju technologicznym
2010-02-17T16:29:11+01:00
*Szybsze i łatwiejsze komunikowanie się z ludźmi .
*Spotkanie możemy zamienić na rozmowę.
*Możliwość wysyłania sms i mms.