Odpowiedzi

2009-10-13T21:14:12+02:00
Tak, opisywał tam swoje uczucia po stracie swojej córki. opisywał tam też, jak bardzo dom kochanowskich zmienił się po jej smierci, wszystko ucichło, wcześniej było tam wesolo i gwarno,
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T22:09:50+02:00
Tak.
Jan opisywał tam swoje uczucia po stracie swojej córki.
Opisywał tam , jak bardzo dom Kochanowskich zmienił się po jej smierci, wszystko ucichło i było bardziej smutne,a wcześniej było tam wesolo .