Potrzebuje dużo informacji na temat śmierci Michael'a Jackson'a jak i waszą opinie na ten temat (w tym podejrzenia Conrad'a Murrey'a o zabójstwo piosenkarza).
Potrzebne mi jest to do referatu na temat "najważniejsze wydarzenie wdl. mnie z 2009 roku"

2

Odpowiedzi

2010-02-17T17:56:42+01:00
Prawdopodobnie Michael Jackson został otruty przez lekarza który się nim zajmował, jego rodzina zarabia na jego smierci robiąc reality show.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:37:11+01:00
Michael Jackson wcale nie umarł . Mówią że żyje . Czy w telewizji jak umarł pokazli jego zdjęcie w grobie czy gdzieś ?
Stre zdjęcia bo tak naprawde nikt go nie widział on zniknął .
Załatwił sobię śmierć xd