Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T10:02:50+01:00
Mam psa. Jest to bajeczne zwierze rasy Hasky. Magia tego stworzenia polega na nieustannym ruchu wokół kogoś na kim naprawdę mu zależy czyli mnie. Ma świetliste oczy, jarzące się w blasku księżyca przypominają małe perełki jaśniejące w plasku słońca. Jego ogon niczym ptak, przecina powietrze zamaszystymi ruchami. Jego łapy jest jak czysta siłą i energia pędzą po betonowych lasach i swoim wyglądam zachwyca wszystkich w koło



Daj mi Naj plx pozdro ;P
2010-02-20T14:36:52+01:00
Czy chcesz poznać mojego psa?
Nie przypomina rasowego mopsa,
Pudla, bernardyna czy jamnika.
To kundelek- Weronika.
Sierść ma brązową,
na skutek słońca- trochę matową.
Oczy wesołe, ciemne, duże,
ogon długi jak to w naturze.
Nos jak trufla, czarny, trochę mały,
Cały w łaty jest mój piesek doskonały!
I w dodatku zwierzak
Ma na karku znak-
coś jakby błyskawica,
chociaż może to kotwica?
Kocham go ogromnie,
Prawie nieprzytomnie!
Szczeka codzień rankiem,
Czasem przed "Telerankiem"!
Jej zadowolenie
wpływa na mnie jak zbawienie!
1 5 1