Odpowiedzi

2010-02-17T16:27:32+01:00
Zabezpiecza przed ukłuciem się igłą podczas wbijania jej w twardy materiał.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:27:54+01:00
Naparstek – kapturek ochronny nakładany na palec podczas szycia. Zabezpiecza przed ukłuciem się igłą podczas wbijania jej w twardy materiał.
12 3 12
2010-02-17T16:27:57+01:00
Do zakładania na palec, podczas szycia i służy do wbijania igły w materiał.\
Używają go krawcowe
6 3 6