Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T16:33:16+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) 3(a-2)=3a-6
b) -4(x+y)=-4x-4y
c)-5(-x+1)=5x-5
d)-3a(⅓-a) =-a+3a²
e) (t-2s-1)×7=7t-14s-7
f)½(2a-4b+1)=a-2b+½
g)m(2m+3)=2m²+3m
h) 3p(2r+5p-1)=6pr+15p²-3p
i) xy(2x-3y+5)= 2x²y-3xy²+5xy
366 4 366
2010-02-17T16:34:47+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) 3(a-2) = 3a-6 = 3a + (-6)
b) -4(x+y) = (-4x) + (-4y) =
c) -5(-x+1) = 5x - 5 = 5x + (-5)
d) -3a(⅓-a) = -a +3a²
e) (t-2s-1)x7 = 7t - 14s - 7 = 7t + (-14s) + (-7)
f) ½(2a-4b-1)= a - 2b - ½ = a + (-2b) + (-½)
g) m(2m+3)= 2m²+3m
h) 3p(2r+5p-1)= 6pr + 15p² + (-3p)
i) xy(2x-3y+5)= 2x²y + (-3xy²) + 5xy
183 4 183