Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T21:05:50+02:00
2009r. - "Jan Paweł II - Papież Wolności"
2008r. - "Jan Paweł II - Wychowawca Młodych"
2007r. - "Jan Paweł II - Obrońca Wolności"
2006r. - "Jan Paweł II - Sługa Miłosierdzia"
2005r. - "Jan Paweł II - Orędownik Prawdy"
2004r. - "Jan Paweł II - Pielgrzym Pokoju"
2003r. - "Jan Paweł II - Apostoł Jedności"
2002r. - "Jan Paweł II - Świadek Nadziei"
2001r. - "Jan Paweł II - Pontyfikat Przełomów"
2009-10-13T21:08:36+02:00
2009 - Jan Paweł II papież wolności
2008 - Jan Paweł II wychowawca młodych
2007 - Jan Paweł II obrońca godności człowieka
2006 - Jan Paweł II sługa miłosierdzia
2005 - Jan Paweł II orędownik prawdy
2004 - Jan Paweł II pielgrzym pokoju
2003 - Jan Paweł II apostoł jedności