Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:33:20+01:00
Zaproszenie!
Mamy zaszczyt zaprosić pana dr. ... na wystawę pt: wakacje nad morzem, która odbędzie się jutro o godz.16.oo na sali gimnastycznej w naszej szkole.

uczniowie klasy ...
1 5 1
2010-02-17T16:34:59+01:00
Drogi Panie Dyrektorze!
W imieniu wszystkich uczniów z (np) klasy 5a ,chcemy zaprosić S.P. na wystawę pt. "Wakacje nad morzem". Odbędzie się ona w Sali Gimnastycznej o godzinie 16.00 .

Serdecznie Pana Zapraszamy i Prosimy o przybycie.

Klasa 5a
2 5 2
2010-02-17T16:36:23+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszamy Pana Dyrektora
Na uroczte otwarcie wystawy pt. " Wakacje nad morzem ", która odbędzie sie 22.01.2010na hali gimnastycznej naszej szkoły.

serdesznie zaprasza klasa
3 a
1 5 1