Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:33:32+01:00
Narysuj ludzi komputer i na ekranie znaki zrogowe z napisamii bezpieczensto w internecie
2010-02-17T16:38:57+01:00
Plakat może być taki że np.
jest klawiatura i na niej ręce i jakiś napis np: LUDZIE CWANI BO ANONIMOWI
mogę ci nawet wykonać projekt
jest on w załączniku
pozdrawiam :**
mam nadzieję że pomysł się spodoba
2010-02-17T17:10:06+01:00
No to tak...
jeżeli drukujesz to z odp 2
a jeżeli masz zamiar rysować to narysuj pobitego kogoś kto siedzi przed kompem i oglądającego lub grającego w gre z przemocą i napisz tak będziesz wyglądał jeżeli będziesz siedział dużo przed komuterem :P:P