Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:34:16+01:00
Dżdżownice nie mają oczu, mają krew (zamknięty uklad krwionośny).
1 5 1
2010-02-17T16:34:20+01:00
Dżdżownice nie mają oczu, bo są one nie przydatne, gdyż większość czasu spędzają w ziemi.
14 1 14
2010-02-17T17:27:19+01:00
Dżdżownice posiadają zamknięty układ krwionośny, a więc mają i krew. Posiadają także prymitywne,proste oczy, zbudowane z wielu komórek i fotoreceptorów.
2 5 2