1 rozwizaniem równiania: 4(t-1)= t+5 jest liczba :

a) 2
b) 1
c) -1
d) 3

2. Liczba 3 spełnia równanie :

A) 1/3x - 2 = 5 - 2/3x
B) 2/3x + 2 = 1/3(x+ 9)
C) x - 4+ 3(2x+5)
D) 4x +2 = 5x - (x-1)

3 Parę równań równowaznych stanowią równania :
A) 3x= 9 i 1/3x =3
b) x+1=1 i x+2=2
C) x^ = 4 i x=2
D) x+3=5 i x+6=10

licze na was

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:41:29+01:00
1) odp. d) 3

4(t-1)= t+5
4t - 4 = t + 5
4t - t = 5 + 4
3t = 9
t = 3

2)
zadne

3)
b,c
2010-02-17T16:45:52+01:00