Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:43:28+01:00
Robinson przebywając na wyspie bardzo się zmienił, przybrał wygląd dzikusa. Był brudny i zaniedbany. Jego kolor skóry zmienił się pod wpływem mocnego słońca - rozbitek mocno się opalił. Urosły mu długie włosy oraz zarost. Ubierał się on inaczej niż przed pojawieniem się na wyspie, nie nosił już bawełnianych, czystych koszuli, tylko ciężkie skóry lub futra zwierzęce zdobyte na odludziu. Nie wyglądał już jak normalny, zwykły człowiek.




Mam nadzieję, że pomogłam. ;d
Pozdrawiam;)
40 4 40
2010-02-17T16:52:04+01:00
Cruzoe przed pobytem na wyspie był pożądnym człowiekiem zadbanym czystym zawsze miał poczucie humoru i dobrą fryzurę, matka dbała aby Cruzoe zawsze był ustrzyżony i ogolony. Lecz gdy Cruzoe znalazł się na wyspie jego świat runoł. Zaczął nosić długie włosy i zarost, zaczął ubierać się w skury zwierzęce a skóra jego stała się bronzowa za wskutek ciągłego pobytu na słońcu. Na kolanach miał kawałki skóry. Cruzoe przestał wyglądać jak Europejczyk
99 4 99