1. Między powierzchniami dwóch zwierciadeł jest kąt 65 stopni. Promień świetlny odbija się kolejno od tych zwierciadeł. Jaki jest kąt między kierunkiem promienia padającego na pierwsze zwierciadło a kierunkiem promienia odbitego od drugiego zwierciadła?? Proszę o poprawne odp.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T21:07:13+02:00
65 stopni + 65 stopni = 130stopni
180 - 130 = 50 stopni
2009-10-13T21:56:03+02:00
Wynik bedzie ten sam ale rodzaj obliczenia inny
moim zdaniem powinno byc w ten sposob
180-65=alfa+beta
2alfa+2beta=230
360-230=130
180-130=50
1 5 1