Przekształc zdania na poprawne:
a) Cesarz Teodozjusz podzielił cesarstwo na zachodniorzymskie ze stolicą w Rzymie i wshodniorzymskie ze stolicą w Aleksandrii.

b) W 476 r. n. e. upadła część wschodnia cesarstwa, a w połowie XVI w. część zachodnia.

c) W połowie V w. hunowie spustoszyli południową Italie i Rzym.


Prosze o pomoc.
Dam najlepsze.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T16:38:19+01:00
A) Cesarz Teodozjusz podzielił cesarstwo na zachodniorzymskie ze stolicą w Rzymie i wschodniorzymskie ze stolicą w Konstantynopolu
b) W 476 r. n. e. upadła część zachodnia cesarstwa, a w połowie XVI w. część wschodnia.
c) W połowie V w. Hunowie spustoszyli północną Italię i Rzym.
86 2 86
2010-02-17T16:39:04+01:00
A) Cesarz Teodozjusz podzielił cesarstwo na zachodniorzymskie ze stolicą w Rzymie i wshodniorzymskie ze stolicą w Konstantynopolu.

b) W 476 r. n. e. upadła część zachodnia cesarstwa, a w połowie XVI w. część wschodnia (dokładnie w 1453 r.)

c) W połowie V w. hunowie spustoszyli cesarstwo północną Italie i Rzym.
6 5 6