Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:04:31+01:00
Nasi - zaimek przymiotny
kochani - przymiotnik l.mnoga. r. męskoosobowy Mianownik stopień równy.
rodzice - rzeczownik l.mnoga. r.męski Mianownik
zawsze - przysłówek
służą - czasownik rodzaj: brak. 3 osoba. l. mnogiej
nam - zaimek przymiotny
pomocą - rzeczownik l.poj. r.żeński Narzędnik
40 3 40
2010-02-17T17:07:11+01:00
Ten z linijkami:
http://i48.tinypic.com/11kz11x.png

Zwykłe

Nasi - Przydawka
kochani - przydawka przymiotna do "rodzice"
rodzice - podmiot gramatyczny
zawsze - okolicznik
służą - orzeczenie imienne
pomocą - dopełnienie
41 3 41