Odpowiedzi

2009-10-13T21:11:20+02:00
Styczeń x
luty 2x
marzec 4x
kwiecień 8x
maj 16x
czerwiec 32x

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T21:12:32+02:00
X - 1 miesiąc
2x - 2 miesiac
2 razy 2x - 4x - 3 miesiąc
2 razy 4x - 8x - 4 miseiąc
2 razy 8x - 16x - 5 miesiac
1 razy 16x - 32x - 6 miesiac (czerwiec)
2009-10-13T21:12:50+02:00
X*x*(x*x)*(x*x*x*x)*(x*x*x*x*x*x*x*x)*((x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x)=x32