2b) Match the adjectives to their opposites in the box.

narrow , quiet , short , small , slow , short . low , shallow ,near , light


1. far - ..................
2. long - .................
3.wide -...................
4.fast -...................
5. - heavy - .................
6. high - ......................
7. deep -......................
8. tall-.........................
9. loud-.........................
10. big - ........................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:48:12+01:00
1.near
2.short
3.narrow
4.slow
5.light
6.low
7.shallow
8.short
9.quiet
10.small
14 4 14
2010-02-17T16:56:31+01:00
1. near
2. short
3. narrow
4. slow
5. light
6. low
7. shallow
8. short
9. quiet
10. small
14 3 14